Schimarea care enerveaza utilizatorii,dar care umple buzunarele lui Zuckerberg.Ce explicatie da Facebook.
Ati observat
ca de cateva saptamani postarile prietenilor de pe Facebook nu mai apar in
ordine cronologica pe propriul „Wall” si ca acestea sunt amestecate cu mesage
ale companiilor si cu reclame platite? Reprezentantii retelei de socializare au
recunoscut, in sfarsit, ca au facut cateva schimbari, noteaza Business Insider.
Schimbarea a fost facuta ca urmare a
plangerilor primite de reprezentantii Facebook de la companiile care plateau
pentru spatiu publicitar si care reclamau faptul ca recla mele lor nu erau
vazute de fani.
In cadrul unei conferinte de
presa organizata la sediul central din Menlo
Park , California ,
managerul de produs Will Cathchart a recunoscut ca exista fluctuatii a
numarului de postari ale diferitelor reclame.
De la introducerea serviciului News Feed,
Facebook a publicat postarile prietenilor in ordinea in care erau publicate pe
paginile utilizatorilor, fara a folosi vreun algoritm. O prima schimbare a fost
facuta in 2011, dar care nu a generat atat de multe plangeri ca cea de acum.
Ceea ce s-a schimbat intre timp este faptul
ca Facebook a inceput sa ofere spatiu de reclama cotra unor sume de bani, ceea
ce permite companiilor cu mai mult de 400 de „Like” sa se promoveze
preferential.
Pe de alta parte, Cathcart a explicat ca
Facebook a schimbat si algoritmul prin care ascunde postarile care genereaza
multe plangeri si le promoveaza pe cele fara astfel de probleme. Aceasta
schimbare a avut ca efect scaderea continutului de spam de pe Facebook, dar a
lovit companiile mici, care nu platesc pentru reclama pe reteaua de socializare
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu