duminică, 25 noiembrie 2012

Zombiewood Review: shooter dual stick cu tema Hollywoodiana (Video)

Dacă tot ne-am jucat cu un iPad Mini, am decis să testăm şi un titlu proaspăt cu zombii şi anume  Zombiewood. Acest joc este disponibil gratuit în App  Store şi este produs de către Gameloft. Avem de-a face cu un twin stick shooter, adică genul acela de joc în care aveţi un stick virtual pentru direcţia personajului şi un stick virtual pentru direcţia proiectilelor.

De remarcat aici tema acestui joc, destul de amuzantă şi inedită: Los Angeles a fost invadat de zombii şi voi controlaţi un actor şomer care joacă în filme de acţiune imaginare, care îi dau prilej să se lupte cu creaturile revenite din morţi. Fiecare nivel e organizat ca o filmare şi fiecare "peliculă" are o temă, fie că e film cu poliţişti sau film romantic. Grafica jocului arata foarte bine, zombii şi mediul din jur sunt foarte colorate, iar personajul se mişca destul de fluid. Puteţi distruge şi obiecte din cadru, nu doar aceşti Frankenstein de pe ecran şi unele misiuni chiar vi se cere să doborâţi baraje sau să distrugeţi/căutaţi obiecte. Alte misiuni includ stingerea unui incendiu, apărarea unei domnişoare sau salvarea sa dintr-o cuşcă. Veţi cumpăra arme noi şi haine noi pentru personajul nostru cu monedele pe care le strângeţi în joc. Inamicii va ataca în valuri şi uneori intra în modul "berserk", care îi face mai rapizi şi mai agresivi. Aveţi la dispoziţie armele clasice precum mitraliere, shotgun, două pistoale, lansatoare de rachete sau arme cu laser, dar şi un topor special, o bâtă de baseball şi o chitară drept atacuri bonus. Din păcate e greu să evoluezi în joc fără bani reali şi gameplay-ul e un pic repetitiv. De aceea îi acordăm jocului nota 7.5 din 10 şi îl puteţi descărca de aici pe Android şi de aici pe iOS.